12.11.08

Stereo MCs LIVE in Sofia



Трябваше да дойдете в Зала Фестивална снощи (11.11.2008),за да чуете невероятните купонджии STEREO MCs!Ама наистина трябваше.Защото те направо РАЗЦЕПИХА както с песни от новия си албум DOUBLE BUBBLE,така и класически хитове като CONNECTED,STEP IT UP,DEEP DOWN AND DIRTY,ELEVATE MY MIND,GROUND LEVEL,RUNNING и много много други супер грууви парчета!
За щастие,аз и Кети успяхме да отидем.Успяхме и да направим невероятни снимки,с които да докажем точно КОЛКО ЯК беше концерта на лудите британци.
Откъм организация,този път нещата бяха изпипани-хората влязоха в залата точно в 19:25.Кети и аз бяхме едни от първите,които влязоха в залата=>БЯХМЕ НАЙ-НАЙ,АМА ВЪЗМОЖНО НАЙ-ОТПРЕД! :-)
Малко снимки от залата преди концертът да започне:-)




Не е за вярване как около 20 минути след като направихме снимката,залата се изпълни с море от хора..


Аз и Кети доволно позираме преди концерта :-)


Закачулена Кети :-)

Подгряващата банда(лошо,но не разбрах как се казват) започна да свири към 20:00.Какво да кажа за тях?Доста ъндърграунд мелодийки,но лично на мен ми бяха приятни.Вокалистът им беше голям образ с много интересно виждане по отношение на сценичното поведение.Абе смешник,но ЗАБАВЕН.
Ето и снимки от тяхното изпълнение:







Хората им се изкефиха,но се усещаше как всички си мислят"Хайде бе,свършвайте по-бързо,че да почнат Stereo MCs!"
И в отговор на тайните ни молби,те се качиха на сцената в 21:10.
Останалото,мили момичета и момчета от глобалното село Интернет,е,както се казва,история.История,разказана в снимки(и няколко клипа,за които сърдечно благодаря на юзъри от zazz.bg).















































Е,това е.Един от най-яките концерти,на които съм била.

End of story.

----------------
Now playing: STEREO MC'S - Running
via FoxyTunes

Няма коментари: