30.12.08

Нови творения

Какво ми стана покрай тези коледни празници,взех,че се вдъхнових...В продължение на няколко нощи не спрях да творя нови дизайни и да изпробвам нови техники...Цялата тази фиеста се вихреше в спалнята ми,поради липса на ателие(искам ателие.Ако някой има желание да ми направи новогодишен подарък,сега му е времето!:р Ако не ателие,то поне клещи със заоблени върхове.Моля.)
И без повече да плещя,ето някои от нещата,които успях да сътворя:

Гривни













Обици








и за десерт - комплект:




Засега това.Има още няколко модела,които не съм снимала,но ще гледам скоро да ги кача тук.
Споделете впечатления и препоръки в кутията за коментар,ще се радвам да ги прочета!

Снимки на бижутата ми можете да видите и ТУК

Някои от бижутата ми можете да намерите в чудесния бутик за бижута и бижутерски материали 'Miss Merry' в София (на ъгъла на ул."Иван Шишман" и ул."Паренсов",срещу Coffee Heaven);както и на кооперативният базар "Овча Купел 1" на бул. Монтевидео.
Отделно,знаете,че приемам и поръчки за изработка на бижу или поправка.Драснете ми един мейл на venera.hitova@gmail.com за повече инфо:-)

Освен това,ако случайно вкъщи ви се намират бижута,които не представляват особена ценност(материална или сантиментална),не ги носите,жал ви е да ги изхвърлите,но не знаете какво да ги правите-моля,драснете ми един мейл.Винаги имам нужда от повече материали! :-)

Ако пък самите вие се занимавате с изработката на уникални предмети-било то бижута,пластики,скулптури,украшения и т.н.,тоест,ако сте ъндърграунд артист като мен-драснете ми един мейл,ще се радвам да се запознаем и да обменим опит!
Знам,че има много талантливи хора в България,които се занимават с приложни изкуства,но за чиито творби не се знае.Това трябва да се промени.Знам също,че пазарът за такива творби е малък и трудно достъпен(личен опит).Това също МОЖЕ и трябва да се промени.

Дотук с излиянията.
Остава само да ви пожелая:независимо къде ще посрещнете новата 2009 година,да си изкарате приятно(без махмурлук на сутринта:р),да натрупате само положителни емоции и да се заредите с много енергия,за да започнете щастливо новата година.Нека тя донесе на всички ви много здраве,радост,благополучие на всичките ви бизнес начинания и успех в учението,много щастливи моменти с близките ви хора,по-малко злоба и завист,по-малко сиви лица и мръсотия по улиците(тип "Зимата пак ни изненада"),повече СПАЗЕНИ новогодишни обещания,повече оптимизъм за бъдещето(винаги е по-лесно да си песимист,по-трудно е да си оптимист,когато всичко наоколо ти крещи,че трябва да си песимист).И най-вече,повече ЛЮБОВ.

С много любов,

*Червенокосата Вещица

Няма коментари: