7.3.09

Long time,no see

Ахой на вас,уеб хора!

Long time,no see,дето се казва.
Истината е,че много ми се пишеше в този блог, но, банално-време нямаше.
През последните месеци бях предимно студентка(резултатът-2 изпита, оставени за септемврийската сесия...но нищо,аз съм оптимист!),и работещо момиче- намерих си работа на непълен ден-това намали оставащото ми свободно време до минус абсолютен минимум.Не ми остана време да се виждам с приятели,иначе казано-социалният ми живот почти изчезна.Нямах време да правя бижута и да пиша в блога(което,честно казано,ме натъжи повече,отколкото липсата на социален живот. Нямам нищо против да прекарвам свободното си време сама.)
А като споменах блога..Идеи за рубрики имах много. Идваха и си отиваха. Не си ги записвах,за което съжалявам, защото сега не се сещам за тях, пък имаше една-две, които заслужаваха да бъдат записани... Но нищо, така имам усещането,че започвам на чисто. Пък и пролет настана, заражда се новият живот.Надявам се и този блог да се възобнови, в унисон със сезона.
На тези от вас, които през последните месеци са наминавали насам в очакване на някой нов пост- едно голямо "ИЗВИНЕТЕ!".

"Дневниците на Червенокосата Вещица" се събуди от зимния си сън.

Няма коментари: