8.3.11

8-ми МАРТ? Да, разбира се!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, МИЛИ МОИ МОМИЧЕТА, ДЕВОЙКИ И ЖЕНИЧКИ!

Първо, честит празник на моята силна майка, благодарение на която продължавам да научавам нещо ново всеки ден и да откривам нещо красиво, и да продължавам да творя и развивам Red Witch Crafts! Майко, благодаря ти за подкрепата!

Честит празник на бабите ми, да сте живи и здрави, мили души!

Честит празник на моите приятелки - мили момичета, благодаря ви, че сте такива, каквито сте! Такива ви обичам :)

На тези от вас, които се мръщят на 8-ми март-бил соц празник, остарял и не знам какво още - абе вие ЛУДИ ли сте?! Всеки повод да се поглезите и да се почувствате красиви и желани е достатъчно добър повод! Празнувайте и се забавлявайте, без да мислите за това какъв бил празника и дали бил празник въобще!

Мили мъже, целунете майките си и сестрите си, подарете цвете на приятелките си и им покажете ОЩЕ веднъж колко ги цените. Нека да ви стане навик! ;)

От мен, специален поздрав за невероятните жени, с които имам щастието да се познавам:



Целувки от

*Червенокосата Вещица

2 коментара:

Lu каза...

Честит празник и на теб, прекрасна женичке! Желая ти винаги да ти минават женските номера. ;)

The Red Witch каза...

Ondine, благодаря ти, мила! Честит празник и на теб, и все хубави цветя да получаваш :)
Lu, хитруша си ти, знам аз :) Честит празник, женичке! Благодаря за суперското пожелание, а на теб желая много музика и любов! :)

Гушкам ви виртуално :р