19.3.11

HOT RED CHICKS: JULIANNE MOORE

Басирам се, че се пулите на заглавието. 

Нека да обясня.

Не знам вие какво мислите, но за мен червенокоските са яки. Много яки. 

(не защото и аз самата съм червенокоса, хаха :) )

Та, тук ще ви представям разни яки червенокоси мадами, снимани от добри фотографи. Резултатите са пленителни, както сами ще се убедите.

Започваме с Джулиан Мур. 

Гледали сте я в множество яки филми: ''Ханибал" (според мен най-хубавият филм с нейно участие), "Магнолия", "Часовете", "Беглецът", "Буги нощи", "Децата на хората". Ако не сте ги гледали, какво чакате още?! 

Наскоро я гледахме и в прекрасния "Самотен мъж" - режисьорски дебют за дизайнера Том Форд. И то какъв дебют! Но, аз се отнасям...

По темата:

Фотосесията, която ще видите, е от рекламната кампания за колекция пролет/лято 2011 на американската марка Talbot's. Фотографи са небезизвестното дуо Mert Alas & Marcus Piggott.  

ENJOY.

[via Brands Galaxy Blog]


[via Brands Galaxy Blog]


[via Brands Galaxy Blog]


[via Brands Galaxy Blog]


[via Brands Galaxy Blog]


 [via Brands Galaxy Blog]




Прекрасна кампания: невероятни цветове + много магнетичен модел. Тия двамата наистина си разбират от работата :)

Надявам се хубаво да сте оплакнали очи.

Следващият път пригответе лигавници, защото ще видим една много червена и много яка шотландка! :)

*Червенокосата Вещица

Няма коментари: