15.10.08

Един СВОБОДЕН ден


Един свободен ден без лекции...без студените кабинети на СУ...без да чувам шведска реч нонстоп...Пълно блаженство.
Не че нямах лекция сутринта,де..Имах,при това по шведски,хъхъ :Р Ама толкова ми се спеше..Телефонът ми звънна,аз му казах да си е*** майката и си отцепих до 12...леле,откога не ми се беше случвало! :-)))
Блаженството от това да пиеш кафе без да бързаш за никъде е едно от нещата,които правят живота толкова прекрасен..
И какво правих през свободният си ден?Ами,бижута правих.Направих едни обички(ето снимка.Очаквам отзиви:Р),поправих едни бижута и се заех с мъчната задача да попълвам галериите със снимки на бижутата,които правя на сайта си -
http://zoom.bg/witchcrafts .По-скоро досадна,отколкото мъчна задача,но така или иначе отне почти целият ми свободен ден.
И въпреки че пак работих много(а имам и още много работа за довършване така че май тази нощ пак няма да се спи...),този ден пак си беше МОЙ,свободен,прекрасен,топъл,октомврийски,съвършен..Съвършен,защото никой не ме ограничаваше във времето;защото си работех САМА,на спокойствие,без да ме прекъсват разни маловажни дразнители;защото чувствах,че цялото време е МОЕ.
Та така,аз имах един доста творчески ден...А вие?Какъв беше вашият ден?
Надявам се да е бил поне толкова хубав,колкото моят. :-)

*Червенокосата Вещица

Няма коментари: