15.7.11

Една нормална човешка постъпка



''Това е една нормална човешка постъпка''-така ми отговори човекът, който ми върна изгубеният тази сутрин портфейл, пълен с немалко пари, както и документи като лична карта, дебитни карти и най-важното - единствената снимка, която ми остана от прадядо ми. Той е отишъл до вкъщи, сложил е бележка на вратата, че е намерил изгубени документи, както и телефонния си номер. Отдели от времето си, и през работно време дойде до офиса ми, който не е много близо до дома ми, за да ми върне портфейла. 

Всеки друг на негово място би взел парите и би подхвърлил документите. Някои биха се възползвали от данните в личната ми карта и банковите ми карти. По негови думи, той е Нормален. Той постъпи Нормално. Тогава защо приемаме такъв вид постъпки като някакво рядко явление, сравнимо единствено със съобщенията за видяно НЛО? Защо действията на Ненормалните приемаме често с равнодушие? Свиваме рамене и си казваме, ''ами, нормално, такива неща се случват всеки ден.'' 

Не бива да приемаме Ненормалните за Нормални.

След днешната случка, сравнима само с филмов сюжет от Боливуд, си пожелавам да срещам повече Нормални хора.

А на г-н Григоров пожелавам да е жив и здрав, и да бъде все така нормален.

Благодаря ви отново, г-н Григоров.


*Червенокосата Вещица

Няма коментари: